Jag kan inte ha drömt..

Man kan ju säga att jag är nog jävligt trött som inte riktigt ser vad klockan är.. Jag vaknade inatt och kollade på klockan 07:45 trodde jag den var. Oj shit, tänkte jag då går ju min buss nu.. Jag sprang upp ur sängen klädde på mig, borsta tänderna tog min väska och sprang ut. När jag sen har gått en bit kollar jag klockan igen, va fan då var den helt plötsligt 00:45.. Så kan det gå när man inte kollar riktigt noga, så fick väl gå hem och lägga mig igen då, hehe, skönt de iaf :)

Jag kan inte ha drömt heller för när jag vaknade låg mina kläder vid sängen och när jag gick och la mig hängde dom på en stol, mina böcker låg i min väska och det gjorde dom inte när jag la mig. Jag hade mascara på mig och den hade jag duschat bort igår. Så var ju porten låst inatt när jag gick ut, ja den brukar ju vara låst på natten men så långt tänkte inte jag..

Idag har jag cyklat till skolan för första gången också, råkade missa bussen.. Undrar fortfarande om jag drömmer faktiskt. Får se vart den här dagen sluta egentligen.


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback