Jag ska bara..

Alltså jag tänker varje dag att idag ska jag lägga mig tidigt, allra senast klockan 10. Men så fastnar man framför datan eller något annat och kan inte slita sig. Jag tänker att snart ska jag lägga mig, jag ska bara göra det här först.. Så fortsätter man så tills man inser att klockan är snart elva och då kommer man inte i säng nå tidigare en vanligt. Fan att det finns så många internet sidor alltså som man måste in på :P

Idag tränade jag och Nicole på våran franska redovisning om Edith Piaf, det gick riktigt bra måste jag säga och Nicole tyckte vi lät proffsiga. Kanske första gången jag känner mig lite pepp för att prata franska, men jag hinner nog ångra mig tills på fredag då vi ska redovisa..

Tränat fotboll två gånger idag också, a-lags träningen var riktigt rolig måste jag säga. Imorgon blir det en sen a-lags träning så då är det ingen chans att jag har lagt mig före elva. Men eftersom jag slutar tio i två (händer inte ofta) så kanske jag hinner lägga mig direkt jag kommit hem och duschat :) Torsdagar är en dag som jag har mycket att göra på så extra skönt att man har sovmorgon på fredagar. Det känns som det är helg redan på torsdag kväll åt mig faktiskt, skönt de :)

Nej nu är klockan över halv elva, nu ska jag borsta tänderna.. Men först ska jag bara blåsa håret, nej skiter fan i det! Hare bra :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback