Måndag

Sitter i lägenheten och ska snart äta. Har fått matlådor av farmor så jag klarar mig nästan hela veckan. Idag blir det kyckling och ris, och sen blir det pannkaka imorgon. Älskar hennes pannkakor:) Det händer inte så ofta man träffare henne nu, men tycker alltid om att vara hos hon. Hon är så himla snäll :)

När jag kom hem från ica idag så står min äckliga granne sitt fönster och glor. Tänk er en gammal gubbe med långt brunt/grått hår, rynkigt ansikte, inga tänder, lite gamla kläder, smal som alkolister brukar vara och som brukar flina så där till så tjejer som en riktigt pedofil. Ja, det är en sån jag har till granne. Han brukar vara trevlig och stå och rycka i min dörr, eller så vaknar man mitt i natten av att man hör han och en dag kunde jag inte sova för att man hörde han.. ja jag ska nog inte gå in på detaljer. Och idag stod han i fönstret och råglodde på mig innan jag skulle gå in i porten, så gick en liten extra vända innan jag ringde mamma och sen gick jag in. Det gick bra i alla fall :)

Nu ska jag äta, micron pep för ett bra tag sen. Hare bra! :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback