plugg

Haft mycket plugg nå så har inte haft någon tid för bloggen. Igår skulle jag plugga matte (har hur mycket som helst att göra innan provet), skriva två uppsatser, tänka ut en novell och träna på engelska provet tills imorgon. Och nu har jag en träning mitt upp i allt så nu har jag pluggat, nu blir det träning och när jag kommer hem ska jag plugg igen. Egentligen skulle jag träffat Jossan idag men hon fick ju lov att åka hem för att fixa sin mobil, så vi hann inte ses. Men på fredag har vi planerat att vara, eller ja planerat.. Vi har bestämt att vi ska vara då, innan hon åker till Strömsholm igen.

Nej nu ska jag nog börja byta om lite så jag kommer iväg till ip någon gång, snart är konstgräs hallen också klar! LÄNGTA! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback