Surt..

Blev kupolen med Amanda idag, det var trevligt :) Dagen slutade dessvärre lite tråkigare, råkade ställa iväg min påse med kläder i någonstans och sen kunde jag inte hitta den igen. Så då var det väl någon person som var "snäll" och tog rätt på den, som hon i kassan sa.. Så inte så kul att slösa 250 spänn och sen bara tappa bort påsen.. Men är huvudet dumt får kroppen lida. Men mamma är så snäll så jag ska få köpa det igen och så betalar hon :) Det blev i alla fall ett par jeansleggings och en plånbok, kände att det kunde behövas.

Nu måste jag plugga och lägga mig, imorgon blir det nog ingen träning för ska ta svinsprutan och känner att jag har väldigt ont i halsen också. Så ska göra mitt knä program och lite gym på fotbollen imorgon :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback