trött

Blev en tidig morgon idag, gick upp halv 5 (4.30!), tycker det låter rätt tidigt.. Sov nästa hela vägen mellan mora och falun, rätt skönt faktsikt. Ja, jag fick åka till Falun först och sen byta till bussen mot Borlänge, lite segt.. Men jag hade inte bråttom så gör väl inte så mycket.. Nu ska jag gå och lägga mig så jag får sova ut ordentligt tills imorgon, har tränat fotboll idag också så är riktigt trött.

Imorgon ska jag till kupolen med Amanda men ska försöka spara mina pengar till mellandagsrean då jävlar blire shopping med brudarna, iaf jag och amanda vet jag än så länge :) Och så har jag och älskling har bestämt att vi ska ge varandra tusen kronor då och så ska jag handla kläder till han och tvärtom, det kan bli rätt kul men får se hur det blir, hehe :)

Nu ska jag inte babbla på mer här, ska nog ta mig en macka sen blire sängen! Hare gött! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback