11 månader, 11 underbara månader

Har varit tillsammas 11 månader med älskling nu, fan va fort tiden går alltså! Dom är 11 månaderna har det verkligen hänt så mycket som jag har fått uppleva med dig som jag aldrig trodde skulle hända. Innan vi blev tillsammans så längtade jag verkligen efter någon man kunde mysa och prata om allt med, sen vi blev tillsammas har jag fått det. Du är fan underbar och jag kan inte tänka mig hur det skulle vara utan dig. Älskar dig så jävla mycket Glenn Möller<3

- det gäller inte att hitta någon man kan leva med utan att hitta någon man inte kan leva utan..


Fattar inte hur det kan finnas så lite bilder på oss tillsammans xD
/hanna


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback