bara tisdag...

Sitter och pluggar på biologi provet som vi har på torsdag, så jävla mycket. Tur att det är den enda läxan den här veckan i alla fall. Idag när jag kom hem bytte jag om och for upp till mellsta och sprang intervaller. Fy fan va drygt säger jag bara! Men lär väl ge resultat om man springer lite mer :) Har inte så mycket mer att skriva, imorgon är det i alla fall fotbollsträning gånger två, fett kul. I love it!

Det märks verkligen att det börjar bli vinter och mörkt, men nu längtar jag faktiskt lite. Fan va mysigt med jul alltså, bara jag har köpt en vinterjacka och skor så kan det bli vinter när som helst. För då kommer ju sommaren snart också ;)

Ena bilden tagen klockan halv 6 och andra klockan 7 idag, lite skillnad?
 

 

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback