Cha cha ;)

Igår kom jag hem från borlänge.. Jag, mamma och amanda beställde pizza gott gott :) Sen blev det att ta bussen till byn hem till älskling, kollade på idol och sen gick vi och la oss. Han skulle ju upp klockan åtta och fara på hockey till västerås, så jag stannade där och sov till typ halv tolv, sover så jävla länge där. Sen åkte jag hem till åsen och bara varit här hemma nu med mamma och amanda, längesen man träffa dom. 3 veckor sen jag träffa min syrra, så länge har vi aldrig varit ifrån varann ända sen hon föddes. Helt sjukt ju.. Och min andra syrra Jonna är i Afrika nu, hade gärna bytt med hon så jävla kallt här hemma..

Ikväll blire nog att träffa Amanda, Ida och Lina längesen man såg er! Blir nog att kika på körslaget även fast jag gärna hade kollat fotboll, men hellre träffar jag mina vänner så då blire nog körslaget. Hejar på team stefan ikväll! :)

/hanna


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback