dalalagsläger i helgen

Lägret var riktigt roligt, 2 träningar i igår och match idag. Sen gick vi uppför en trapp med 377 trappsteg (vi räknade), ni vet vid hoppbackarna vid lugnet? Hela vägen upp där två gånger. Riktigt bra träning det ;) Kvällen var riktigt roligt och trött, då brukar allt vara kul ;) Körde en lek som var helt störd, jag var arne sen fanns väl tarzan, elvisp, murre mört och lennart haha ja ni hör ju hur sjukt det låter? ;)

Gick upp vid kvart över 8 imorse, vid 10 åkte vi till Sandviken och spelade mot Gestrikland. Vi vann med 4-3, härligt härligt. Nu är bara att vänta några dagar för att få reda på vilka som kommer med till cup kommunal (tunering mot de andra distrikten) om två veckor. Fan, jag vill verkligen veta nu!

Kom hem för en timme sen, ska plugga lite nu. Sen ska jag nog sova för fan va trött jag är, blir alltid trött på såna där läger :)

Här kommer lite bilder, mobilkamera tyvärr...
(Typ bara från lugnetbacken, hehe)



Upp där skulle vi..


På väg upp..


Linnea


Nicole




Utsikten på dagen..


Och på kvällen...



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback