Förbered dig på ett långt inlägg

Torsdag idag = snart helg! Inte för att det är så tråkigt i skolan men jag är bara så jävla trött, sov morgon i morgon iaf väldigt skönt! Sen på lördag har jag bestämt mig för att sova länge, vilket betyder att inte ställa klockan. Sen blir det nog en springtur innan jag ska till Lisa på tjejkväll med hon Annika, Sara, Sara o Moa.. Stannar alltså i Borlänge i helgen för älskling är ju ändå på nå hockeyläger. Fan va man saknar hockeyn alltså, speciellt att vi spelade i samma lag så man såg ju typ han varje dag då.. Både i skolan, på träningarna och kvällarna, sakna! Och så är ju hockeyn så jävla rolig. Det var liksom mitt liv på vintrarna ju, gå ner från skolan för att käka pan pizza dampa lite med killarna och sen en hockeyträning, tre gånger i veckan samma sak och jag klagar inte. Hade jävligt roligt!
   Vad fan ska man göra nu i vinter liksom? Ingen aning. Hatar att jag har så svårt att bli bra kompis med nya människor, det brukar ta sån tid innan man verkligen kan vara sig själv, vet inte varför. Men jag har faktiskt en king klass med rätt många kompisar, men träffar ju typ dom bara i skolan. Vill ha nått att göra efter skolan, typ vara med kompisar. Nu blire typ skolan, plugg, mat, tv och sängen och träning ibland, känns lite enformigt. För så tråkig eller dryg är jag väl inte.. Mina vänner vet väl hur jag brukar vara i alla fall? Är jag så tråkig? ;) Hehe.. Det är bara det att jag aldrig vill fråga någon om vi ska hitta på nå, för vet aldrig om någon vill, hehe..
   Så jävla tråkigt nu när all fotbollsträning med kvarnsveden snart är slut också, längtar tills inomhushallen här i kvarnsveden blir klar. Dom ska alltså bygga eller dom håller på att bygga en inomhushall med konstgräs här i kvarnsveden, den är väl typ klar i november någon gång så hoppas vi börjar träna då. Längtar i alla, fotboll är så jävla kul! Tror jag skrev det i förra inlägget också?

blev ett rätt långt emoinlägg, men jag är happy kände bara att jag fick lov att skriva av mig lite så! Och så fick man pengar på kortet idag också och väntar på en ny design från julia, så klart man är glad!


En liten början på designen ;)

/hanna

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Annika

Men hallå, det är bara säga till om du vill hitta på något. Och om jag ine har tid just den dagen säger jag det, så kan vi hitta på något någon annan dag! :)

2009-10-03 @ 13:35:01

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback