godis, tårta och lite tv..

Hejsan! När jag kom hem från skolan idag vid halv fyra hade Magnus (min låtsaspappa) lämnat en kartong till mig med en tv bänk i, som jag ska ställa min tv på, som jag har fått med Magnus, han är så snäll :) Han hade också satt upp taklampan i hallen, så nu slipper jag gå in enda till mitt rum för att få lite ljus. Det bästa av allt var att han hade lämnat en stor godis påse till mig också, då blev jag riktigt glad, men kunde inte trycka i mig altt godis på än gång eftersom det var en halvtimme tills träningen började och jag kände att jag inte vill spy så tog bara några godisar, kunde inte låta bli ;)

 

Så sen for jag alltså på träning, match hela träningen. Efter träning blev det att få tårta eftersom kvarnsveden vann junior DM, så då fick även jag lite tårta, gott var det! Cyklade hem efter träningen (orkade inte gå fast jag bor typ 200 meter bort..), sen cyklade jag till ICA för att handla mat. Så nu när jag skrivet inlägget ska jag skruva ihop tv-hyllan, ska se om jag hinner det innan idol börjar för det får man inte missa.. Men allra först ska jag värma lite lasagne, eftersom jag inte hann äta någonting innan träning.

Kommer en bild när jag skruvat ihop hyllan sen om jag klarar det, min förra hylla gick det ju bra med iaf!

Både mamma och pappa har köpt färdig mat till mig,
dom kanske inte tror jag kan laga mat? Haha :)
Vart lite reklam för Karins lasagne nu oxå ;)

lasagne

/Hanna :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback