helgen

Blir inte så mycket att jag sitter vid datan på helgen som ni märker :) men tänkte ta och skriva ett inlägg idag i alla fall.

I fredags kom jag hem till Mamma, gav henne en present eftersom hon har fyllt år. Sen kom farmor och åt tacos med oss, sen blev det att stressa iväg och åka med åtta bussen hem till älskling. Vi gick ut och gick lite sen vart det väl nästan och sova direkt, eftersom han skulle upp klockan 6 på lördagen. Jag stannade kvar där och sov till typ elva, sen fick jag skjuts med mammas moster hme till åsen. Åt frukost, for ut och sprang, duschade sen blev det att ta moppen ner till byn. Kollade hockey med Opel, Amanda, Ida, Nea, Lina och alla som var där. Älvdalen mötte Leksand, tror dom förlora med 6-3. Sen blev det att gå och hyra film, twilight (stavas?). Blev pizza till middag tillsammans med Knuts och Opel, älskling ville inte följa för han orkade inte gå hem, slappis.. ;) Aja, gick i alla fall till han sen och möta mig orkade han i alla fall göra. Vi kollade twilight den var bra, för utom slutet som jag inte fatta så mycket av x) Låg och pratade ett tag innan vi somna, han skulle upp tidigt idag igen. Klockan 7, jag stannade kvar och for hem vid 12. Har bara tagit det lugnt idag, snart ska jag äta och sen blir det att åka ner till byn igen kolla glenns match tror jag och sen tare lungt och bara mysa, för imorgon åker han till Örebro :( Och så kommer han hem på fredag men då är jag i Västerås med Dalalaget! Hopppas att det kommer bli kul, är bara så jävla glad att jag kom med. Är det här jag har velat hela tiden!

Har märkt att jag knappt aldrig är hemma på helgerna, har faktist inte sovit i min säng hos mamma eller pappa en ända gång sen jag flyttade till Borlänge. Och det har gått 2 månader, helt sjukt.. Men blir nog första gången på lovet nu eftersom jag inte kan vara med älskling.

Nu ska jag äta och det är så jävla skönt att det är höstlov, annars hade jag suttit på bussen/tåget till Borlänge just nu. Hare bra! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Juulie!

Blev hon glad för presenten? (:

Men hallå Hanna, förslagsvis är slutet öppet eftersom det har kommit en ny film nu i höst. Twilight - New Moon.. (;

2009-10-25 @ 19:53:14
URL: http://juliarytteer.blogg.se/
Postat av: Juulie!

GÖtt det då!

2009-10-27 @ 16:48:00
URL: http://juliarytteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback