hemma

Vart en rätt lugn kväll igår, alla var så jävla trötta. Först blev det att laga tacos, och efter det satt vi oss bara framför tv:n Kikade på körslaget (team Stefan fick ju flest röster!), sen kollade vi lite film på tvn också. Vi halv elva så tror jag Annika och Moa for hem, dom var hur trötta som helst. Efter de blev det en omgång banka bäver för att vi skulle bli lite pigga, det hjälpte faktiskt rätt bra ;) Några skrattanfall vart det ju så man piggna till. Gick och la oss vid halv ett, riktigt trött var man då.. Vet inte varför heller, hmm? Vaknade i alla fall vi 10 sen blev det frukost, datan och kolla idol repris. Jag och Sara tog väl bussen hem vid tjugo i 2, helt sjukt att det tar 40 minuter att åka en sträcka som tar 10 minuter med bil.. Först gick vi från Lisa vid halv 2, kom till stan 2. Tog bussen från stan 2 och var här hemma 20 över 2, shit va segt det är att åka buss i alla fall.

Nu har jag suttit här vid datan och haft idol på på tvn, härligt att bara haft en lugn helg.. Men saknar älskling, har inte sett han på en vecka nu och blir en vecka till, tråk. Så saknar jag också alla vänner från dalen, längesen man såg er<3

Vet inte riktigt vilka bilder jag får lägga in så gör dom lite små så de inte syns så mycket ;)

Sara, Moa och Annika lagar mat.
Jag och Lisa hade de rätt chill ;)



Annika och Moa


Sara och Lisa


Annika och Moa


/hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback