idol

Paus i idol så passar på att skriva, vet inte riktigt vem jag håller på men erik och tove är verkligen bra. Nu står tv:n på hylla också, det gick super bra att sätta ihop den. Men jag har ju ingen dvd eller nå så det ser ju lite tomt ut men skit samma..

Fin bild på Bagge där ;)


Sitter och mumsar på godis och leker med en sån där plastgrej med pluttar på som smäller när man trycker på dom, det är rätt kul, haha :) Och förresten kom jag på en sak, säger ni en äppelskrutt eller ett äppelskrutt? Våran svenska lärare påstår att det heter ett äppelskrutt.. Och en sak som våran svenska lärare har lovat oss är att vi ska få ha en lektion för han där vi ska lära han alla förkortningar som typ brb, ffs, wtf och alla såna. King ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback