läskig källare

Har precis kommit tillbaks efter att ha hämtat tvätten som var klar. Riktigt läskig källare måste jag säga att det är att gå ner och tvätta i. För det första ska man gå nerför en trapp, och där var det ju helt svart nu på kvällen så snubblade så klart. När man kommer in ska man gå igenom typ massa förråd, värsta gammalt och äckligt och så måste man ju hitta alla lysknappar också. När man äntligen kommer in i tvättstugan så kan ingen annan komma in i alla fall och typ döda mig eller vad? x) Tror jag har sett lite för mycket skräckisar och thrillers, typ som att man hör någon öpnna dörren så kommer dom bakifrån och tar i en, usch! Hehe, sen var det väl bara att gå ut och släcka överallt.. Såg typ ingenting när jag skulle gå tillbaks till lägenheten, men det gick bra i alla fall och nu sitter jag här :)

Ska äta lite nu sen blire sängen, imorgon blire också lite sovmorgon. Kan behövas! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Idaa

Haha äh. Har löst sej nu:D Kan ändå inte tänka mej det x)

2009-10-15 @ 22:33:51
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback