Måndag

Har haft en riktigt rolig dag idag, började redan imorse i gymmet. Haha, jag skulle ju ta 40 kg i bänkpress inga kommentarer om hur det gick. Och inte fick man någon hjälp heller när man skulle upp med stången igen, så ja, haha. Rätt slapp skoldag. Fick veta att dom skulle börja renovera skolan nästa år, just nu är den så ful och gammal.

Efter skolan blev de hem i tjugo minuter innan jag drog till kupolen med julia, riktigt roligt hade vi. Jag köpte inte så mycket, gick mest och prövade kläder med julia. Tror jag hittade en vinterjacka jag vill ha nu också, men alla storlekar är ju slut.. Det roligaste idag var när vi skulle ta ut pengar och sa på tal så att bankomaten pratade, och när den började prata fan va högt det lät. Haha sjukt kul. Tur att det finns kameror så man kan komma ihåg allt kul ;) Tack för en bra dag alla! :)

Imorgon blir det skol-dm final och på kvällen blir det förhoppningsvis träning med a-laget. På onsdag blir det också två träningar, hoppas jag kan hålla mig frisk. Och nu håller jag tummarna för att man blir uttagen i dalalaget!! Det enda jag tänker på nu typ, fan va nervös man är..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Juulie!

Hahhha goa grejer det där! :D

Lycka till i skol-dm..

2009-10-19 @ 23:38:15
URL: http://juliarytteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback