måndag kväll

Hatar dessa dagar när man känner sig allmänt deppig. Det känns som man har massa inom sig som bara vill ut men ändå vet man inte vad som är felet. Om jag blir rastlös så kan jag känna så här, typ ångest blandat med saknad och ja bara allmänt deppig är jag. Idag tror jag nog det beror på att glenn har åkt till örebro, hatar när han ska åka även fast det är som en vanlig vecka när jag ska till skolan och vi inte träffas.. Men det känns på nå sätt jobbigare när han ska så långt bort och så är det ju trots allt lov, då vill jag ju vara med han. Har ingen aning om vad jag ska göra till veckan, känns som alla kompisar härifrån bara försvinner. Jossan kommer hem till helgen, saknat dig som fan gumman. Men det blir nog inte att vi träffas nå till helgen i alla fall, för det verkar inte som jag tar mig hem på lördag kväll..

Idag har jag varit på allmänheten med älskling, och massa andra som var där. Kul kul, så jävla längesen jag åkte skridskor ju och fan vad jag saknar all underbar tid i den ishallen. Verkligen bäst har det varit, alla dagar i ishallen och alla pan pizzor och allt.. Mina barn ska fan spela hockey! Och kanske fotboll också då ;)

På onsdag blir det nog Mora med mamma och amanda innan jag åker ner till Borlänge igen, tips-elit träning och på fredag morgon bär det av till Västerås och spela fotboll, härligt! Fotboll är verkligen det bästa, och fotbollen är aldrig något som kommer svika mig. Det är bara jag som kan bestämma hur det ska bli, allt beror på mig. Ville ut i dag vid 5 och spela men fick inte för mamma, för det var redan mörkt ute. Men imorgon tror jag jag tar cykeln till fotbollsplan i åsen och tränar lite. Gäller att träna nu tills helgen och då jävlar tjejer!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback