Måndag

Nu har jag gjort klart min redovisning (som jag inte ens ska redovisa) och gjort ett bildspel, jag är nästan klar med min biologirapport och så diskade jag precis.. Så nu tycker jag att jag förtjänar att få sitta vid datan ett tag utan att plugga, innan jag ska laga mat och göra klart hela biologirapporten..

Lugn skoldag idag, fotboll imorse sen gled de flest lektioner förbi.. Skönt med datakunskap sista lektionen, rätt chill faktiskt. När jag kom hem så.. ja ni vet nog vad jag gjorde, annars kan ni ju läsa däruppe igen? :) Rätt tråkigt att kvarnsveden inte har någon fotbollsträning idag, och inget på onsdag heller. Förresten undrar när man ska byta klubb då? För det är nog det jag ska göra, har inget och göra i Älvdalen tror jag, för vet ju inte ens om de har ett lag och så blire ju femman nästa år. Nej, jag vill spela i klubben där man kan utvecklas mer och där det finns chans att spela i högre divisioner. Det är ju det som kul. Och laget jag tränar med är inget att klaga på, riktigt roligt är de och alla är skitglada brudar! :D

Dagens kläder.. Tror inte jag gick utan smink nästan en enda dag på högstadiet, hade typ iaf mascara jämt. Kanske någon enstaka dag då man var helt utan. Men idag så gick jag upp 20 minuter innan jag skulle åka så packa aldrig i nå smink eller nå, så ja fick bli första dagen på gymnasiet utan smink då, rätt skönt faktiskt. Orkar typ inte bry mig nå, har ju ändå min älskling hemma i dalen :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback