newbody

Nyss duschat efter en timmes fotboll, som tur var kom mamma, amanda och jonna förbi så då kunde amanda träna lite med mig. Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till borlänge redan imorgon för att träna, tror nog de blir så :)

Fick en ny sport-bh från newbody med mamma här om dagen. Jätte skön var den, new body är verkligen super bra märke tycker jag. Tycker om deras trosor och strumpor också, och det är rätt billigt också för att vara ett sånt bra märke. 6 par trosor tror jag kostar 200 kronor, som ett par björn borg ;)



Jag och amanda sitter här och nördar med varsin bärbar data, hon spelare farmville och jag happy aquarium. Kan ju bara säga nördar ;)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback