onsdag kväll

Träningen gick väl rätt så bra. Duger för att man inte har tränat så mycket på ett par veckor, typ tre pass blir det nu och dom i två passen i skolan räknar jag knappt.. hehe. Jag vill spela match, så jävla spelsugen. Mina ben vill bara springa!

Nu har jag duschat och sen har jag suttit här, blir nog sängen tidigt ikväll. Kanske se om det går någon film på tv:n innan jag ska sova. Dagen imorgon är helt oplanerad, om det inte hade kostat 400 kronor tur och retur till Örebro hade jag lätt hälsat på älskling. Men men, allt är inte gratis. Tror kanske det blir kupolen en sväng och titta lite, får se hur snål jag är ;) Längtar tills på fredag, det ska bli så jävla kul! Äntligen tillhör man det som är själva dalalaget, man är en av dom 16 som ska spela för dalarna. Nu jävlar!! :)

Gör ont varje gång när jag tänker på att du alltid tar oss i andra hand..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback