promenad

Har precis varit ute och gått lite, gick typ i 25 minuter. Har ingen aning om hur långt det kan vara, 3 km kanske :) Nu ska jag duscha en varm dusch, packa tills imorgon och sen plugga lite innan jag går och lägger mig. Åker hem till dalen imorgon, ska bli så skönt! Funderar på vad jag ska göra imorgon, vara med älskling om vi hinner. Är faktsikt rätt skönt att inte ha någon fotboll på helgen när man kommer hem utan man kan bara ta de lungt. Fast visst fan saknar jag fotboll, längtar reda till våren då serien börjar. Någon som vill kolla fotboll med mig på lördag? :) Annars får jag hoppas på att älskling har kommit hem från Västerås så vi kan titta tillsammans.

Nej, nu ska jag ta en dusch innan klockan blir för mycket. Är så jävla slut och inte vet jag varför heller, skönt med sovmorgon till halv 10 i alla fall, även fast resten av klassen har sovmorgon till halv 1. Igen..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback