seg onsdag

Orkar egentligen inte skriva ett inlägg, det var jobbigt att bara lyfta händer upp på tangentbordet och då äre allvarligt x)

Blev inget inlägg igår eftersom jag kom hem typ 7 och så fick jag lov att plugga, duscha ut och gå och så sova. Så pratade jag med underbara jossan i 1 och en halv timme, saknar dig. Det var verkligen längesen jag pratade med dig märkte jag igår.. Aja igår hade vi i alla fall skol dm match i fotboll och det gick riktigt bra om man tänker  på vilket lag vi hade. När vi hade samling halv 1 var vi 9 spelare och vi skulle egentligen vara minst 12, helst 14 spelare. Så vi började försöka samla ihop folk så när matchen sen började var vi plötsligt 13 spelare, och Annika som aldrig spelat fotboll i något lag förr var också med. När det hade gått 90 minuter av matchen stod det 2-2, och eftersom det vart oavgjort betydde ju det bara en sak - straffar. Och jag var en av dom som skulle lägga, jag blir alltid fett nervös när det gäller straffar. Som tur var satt alla i vårat lag straffarna och en i Falun missade, så vi vann matchen och är nu i final. Efter en match, haha..
    Träffade Amanda i falun också, längesen man såg dig <3

Idag har det varit en vanlig chill onsdag, och ingen träning idag så blir (ja gissa vad jag ska göra? hmm?) plugga, sitta här och sova. Snart fredag, varje dag som går blir bara bättre och bättre eftersom det är närmare och närmare fredag, vilket betyder träffa älskling! :)

Idag hände det en lite olycka när vi skulle gå till maten för att äta för andra gången. Lisa råkade välta ner än stor blomkruka med såna där kulor i.. Gissa om vi fick mycket uppmärksamhet? Ja det fick vi. Så jag och Lisa fick väl sopa upp det där sen och det blev super fint, typ ;)

 

/Hanna :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback