skol-dm guld!

Snabbt inlägg nu bara..

Idag spelade vi alltså skol-dm final mot Leksand. Och man kan säga att vi ägde den matchen, utan att skryta, för resultatet bliv faktiskt 9-0 till Soltorg (min skola). Blev nästan besvikna att det inte blev tvåsiffrigt haha. Räknade verkligen inte med det resultatet och när man kom ut på sportfältet var man inte så pepp. Hela gräsplan var full med frost och det var kallt och man var förkyld.. Men vårat lag kämpade riktigt bra, och kul var det också.
GULDMEDALJ!


Sen var det hem och laga mat, sova middag och sen träna med a-laget (no comments..) nu sitter jag här och försöker göra läxor.

Hoppas ni har kul på soltorgsfesten ni som är där :)

Oj, jävlar vad rädd jag vart nu.. Shit! Fan vad jag skakar. Knackade precis på dörren och börja fundera om det var på min dörr. Sen bara öppnar en gammal gubbe och tittar in och jag sitter i bara t-shirt och trosor, eftersom jag duschade precis. Fan va jag röck till. Han ba: eeh din dörr är öppen. Jag ba: okej men stäng. Sen sprang jag dit och låste. Haha..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback