snart lov

Har nyss smällt i mig en halv kladdkaka, lika bra att äta upp den så den inte blir gammal ju ;)

Imorgon är det fredag och det betyder att vi får lov, fan va underbart skönt det ska bli! Längtar verkligen till att få sova ut, det ända som suger med lovet är att jag inte kommer träffa älskling så mycket och så har jag kanske bara en fotbollsträning. Så blir att  ut och springa oc träna lite själv, är så sjukt nyfiken på vilka som kommer med på cup kommunal. Det har inte kommit ut än och de sa att det skulle vara ute på tisdag kanske..

Nu ska jag skriva lite engelska uppsats (som tur var fick vi flytta den till efter lovet istället för imorgon) och sen ska jag gå och hämta min tvätt i tvättstugan och packa tills imorgon. Hare bra!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback