torsdag

Hej hej, rätt lugn dag idag faktiskt. Biologiprovet gick bra (kändes så iaf), sen har vi börjat med en uppsats på engelskan ska skriva om när jag åkte till örebro i somras och åkte tåg för första gången, helt själv faktsikt, haha. Sen hade vi matte, rätt skönt att bara sätta på musik och sitta och räkna, rätt kul också. I alla fall när det går bra ;) Efter lovet ska vi ha novellskrivning också så har börjat träna på det, tycker det är så jävla svårt att veta vad man ska skriva..

Visst äre typiskt på bussen att man sätter sig närmast fönstret och så lägger man väskan på andra platsen (jag gör även det själv), gör man det för att man inte vill sitta bredvid någon eller? Jag vet faktiskt inte varför jag gör det, orkar inte ha väskan någon annanstans.. Men sen när man själv ska kliva på bussen och den är proppfull så stör jag mig alltid på att folk har sina väskor kvar på platsen tills man frågar om man kan sitta där. Så jävla typikst ju, även fast jag själv gör det. Undra om vi i är lite rädda för att vara närgångna? ;)

Jag idag..
Har en känsla av att jag måste förnya min garderob lite :)


Har bokat tvätttid klockan sex så då blire att tvätta, sen ska jag bara ta det lungt resten av kvällen och lägga mig tidigt.. Så har jag tänkt hela veckan nu men har ändå inte kommit i säng förrän 10, halv 11. Men idag då jävlar ;)

Euro shopper, inte bästa tvättmedlet kanske, men det billigaste ;)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Idaa

Häst problem;o



Kan inte tänka mej dej stå å tvätta, får en konstig bild i huvudet x)

2009-10-15 @ 17:50:25
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback