Västerås imorgon!

Imorgon klockan 10 går bussen till Västerås, 16 tjejer och 16 killar som spelar för Dalarna kommer sitta på den där bussen imorgon. Tjejerna och killarnas dalalag. Jag kan nog lova att nästan alla av oss är riktigt taggade. Det är nu det gäller Dalarna, nu ska vi visa dom att även fast Dalarna är litet är vi bra på fotboll! Jag hoppas på en rolig helg, och att det slutar med att vi står som segrare för helgen och får fortsätta möta andra lag.
KÖTTA!!

Blir ett inlägg sen när jag kommer hem, hoppas även jag får med mig lite bilder.

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Jennie

sv: jag kan försöka förklara :) Du ska lägga in denna kod <div id="entrybody">din text</div> i din kodmall under <div class="nav">



då lägger du in kodraden under din bild om du kan lista ut vilken av kodraderna den ligger på, sen skriver du det du vill skriva där det står "din text". Hoppas att du förstod!



Lycka till! :)

2009-10-29 @ 21:42:29
URL: http://jenniebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback