bloglovin

Idag var det väl vanlig skoldag, onsdag brukar vara en av de slappaste. Först fotboll klockan 8, efter det en matte lektion och sen lunch i nästan två timmar. Idag ägnade vi typ lunchen åt att spela banka bäver (kortspel) i typ en och en halv timme. Haha, fy fan va kul det var.. Helst när annika hade lite damp och var sur, så när man ska slå på korthögen så slår annika några extra gånger om hon inte vinner så då gör det rätt ont för dem som har händerna under, speciellt för Lisa haha.
   Efter lunch har vi väl typ språk och sen engelska. Sen slutar vi vid halvtre, väldigt härligt! Nu har jag nyss ätit, så nu sitter jag och kollar bloggar och skaffade precis bloglovin så man har alla på samma ställe :)
Bloglovin är väldigt smart om man har många bloggar att hålla koll på..
Följ min blogg med bloglovin

Ikväll blir träning med tips-elit, kul kul :)
/hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback