god natt

Blev träning med tips elit vid sex-tiden i en timme ungefär, gick inte så bra idag. Vet inte varför..  Men i helgen ska det gå bra, för då måste vi ta 3 poäng tjejer. Sista matchen nu och vi ligger sist med 1 poäng bakom tvåan och trean från slutet, de är typ 4-5 lag som har chansen att åka ur fyran om de förlorar, och vi ska vinna! Taggad till tusen! Aja, vart lite ondödigt som jag skrev där.. Men i alla fall, efter träning for jag hem gjorde lite styrketräning sen duschen. Borde duschat rätt länge för när jag kom ut så var klockan 10 över 8 (börja typ duscha 10 i), så missade början av i idol. Har kollat varenda program hittils, audition är judet roligaste att kolla på. Någon mer som tycker de eller? :)

Nu sitter jag här och ska bara stänga av datan, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. Godnatt!

Kommentera gärna!
/Hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback