GRATIS MODE

Vem tycker inte om sånt som är gratis? Det gör i alla fall jag! Och en sida som jag tycker om heter gratis mode.
Gratismode.se är en jätte bra sida där man kan få presentkort på upptill 60 olika affärer, eftersom de använder sig av superpresentkortet. Några affärer man kan välja på är h&m, vero moda, stadium, jc, siba, din sko, mc donalds, gallerix, nelly med mera.

Gratis mode fungerar ungefär som andra gratis sidor, och på gratis mode tycker jag det är väldigt lätt att tjäna ihop sina poäng. Man kan bland annat få poäng genom att:
-Värva vänner
-Blogga eller skriva på bilddagboken om gratismode.
-Besöka olika hemsidor
-Vara aktiv på sidan och logga in ofta
-Svara på olika erbjudanden
Och så finns det mycket annat man kan göra, bli medlem på sidan och titta själv. För att bli medlem kan du klicka du här.

Det brukar ofta pågå olika tävlingar på gratis mode, till exempel värvningstävlingar eller bloggtävlingar. Då brukar man kunna vinna presentkort på 500 eller kanske tillochmed 1000 kronor.

Om du blir medlem genom att klicka här får du dirket 50 poäng och när du värvat en aktiv vän (som sammanlagt samlat ihop 150 poäng) så får du 50 poäng till.


Jag älskar kommentarer!
Postat av: ida

Haha jaa hörde att det fanns där! Ska fan ka dit nån dag;)

Lol på gratismode:D

2009-09-16 @ 20:25:29
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback