hemma i åsen

Får väl bli ett litet inlägg nu då eftersom jag aldrig skriver eftersom jag inte har någon dator på veckorna, men nästa vecka har jag nog en! HOPPAS! :)

Igår, fredag, åkte jag alltså hem från Borlänge. Vi slutade vid ett tiden eftersom två lektioner var inställda, men var inte i mora förrän halv 4 och därifrån fick jag skjuts med Dannes lillebror för att hinna hem på träning halv 4. Träffade Zeb en snabbis i Mora också, det var längesen.. Var i Älvdalen efter fyra någon gång och skyndade mig byta om och ut och träna i tre kvart kanske.. Sen blev det att kolla match medan man väntade på mamma, hade riktigt roligt tillsammans med några ur laget måste jag säga, tråkigt att det är slut snart. Nu på söndag har vi sista borta matchen och den är nog en av dom viktigaste, men det har alla matcher varit här på slutet och vi har ändå förlorat. Det känns bara som att det har varit ord att vi har sagt att vi ska vinna, känns inte som någon mernar det. Men sen vi spelade match sist känns det jävligt bra, så nu imorgon ska vi verkligen göra vårt bästa för vi ska ha 3 poäng så äre bara!

Efter jag kommit hem blev det att äta och kolla idol, sen åkte jag till min älskling (btw har vi varit tsm i 10 månader i tisdag). Vi gick typ och la oss direkt för han skulle ju upp halv 7 imorse och fara på cup. Så vaknade av att min väckarklocka ringde och så gick han upp, medans jag låg kvar i sängen. Göttans att slippa gå upp. Sen så kom han och sa hejdå och så for han väl medans jag fortsatte sova, eftersom jag fick stanna där och sen låsa när jag for,hihi :) Så drömde jag värsta konstiga drömmarna i natt, tror det var därför jag sov så länge. För när jag vaknade var klockan ett, brukar inte sova så länge längre så gick typ upp dirr och klädde på mig och bäddade älsklings säng, eftersom jag är så snäll! Sen tog jag moppen hem t åsen igen, och åt en rejäl frukost och sen har jag bara lodat runt här hemma och just nu sitter jag här..

Och nu ska jag beställa hem skolfotona som vi knäppte i tisdag, vi var nördar så jag vet inte rikigt hur det ser ut så är lite nyfiken, haha!

Dålig kvalité på korten, mobilkamera..

Moa, sara och malin som nördar ;)


Några killar ur klassen, haha x)

Blir långa inlägg när jag aldirg skriver..
/hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback