Kort skoldag today

Jävligt chill dag i skolan idag.. Blev att gå upp vid 7 för att hinna göra sig klar till fotbollsträning på domnarsvallen klockan åtta. Vi var bara 9 stycken idag, jag och ann-sofie var de ända tjejerna. Nicole och Eve var nere i gymmet med resten av gruppen. Finns väl inte så mycket att säga om träningen, tycker det är jävligt tråkigt att vi aldrig spelar någonting i alla fall.. Men det var rätt så slapp träning, tur det. Eftersom det är träning ikväll också. Efter en timmes fotboll, skyndade vi oss att duscha och sen åkte jag moppe med nicole till skolan. Då hade vi matte och innan det fick vi reda på att vi inte hade någon franska eller engelska efter lunch. Eftersom matte var våran ända lektion innan det så slutade vi alltså efter den, klockan kvart i 11. Rätt skönt var det faktiskt, gick in i matsalen och åt och sen satt vi i soffan ett tag och snacka, innan jag skulle med bussen. Kom hem vid kvart i 12 och har försökt göra klart matten som jag inte fattar så mycket av just nu, ska se om anders (matteläraren) kan förklara för mig imorgon..

Vi 1 kom Magnus förbi med lite grejer till min lägenhet, två lampor och så en hylla från ikea. Så då började jag väl montera ihop den, var rätt lätt faktikst, men när man skulle skurva i de sista 6 skruvarna blev de lite svettigt, haha, men det gick bra och hylla blev skit bra! :)

Bild på hyllan med mikro och brödrost, och lite annat..
hylla

Kanske lägger in nå bilder från lägenheten någon gång också..

/hanna


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback