Orientering

Orientera vid plättbacken idag, det gick riktigt bra! Det var tillochmed roligt :) Efter orientering blev det lunch, sen vanlig skoldag. Inte så mycke mer att säga.. Eller jo en grej till, bussen i morse var nog den mest proppfulla jag har sett. När vi kom till stan så klev det på hur mycket folk som helst, det stog folk i hela gången och det var typ tio stycken som inte ens fick åka med bussen. Proppfullt var det..

Nu har jag ätit micromackor och sen mariekex, nu ska jag plugga lite innan jag ska till kupolen med julia. Rätt så mycket plugg nu, känns det som i alla fall.. Fast det enda jag behöver göra är ju biologi rapporten, inte så farligt faktiskt.

/Hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback