partille-johnny

Vad tycker ni om killar som går runt med byxor och snoddar ända upp till knäna?
Jag tycker det är jävligt fult, stör mig så mycket på det.. Kom på att skriva det nu, för jag och julia såg ett par småungar på kupolen. Typ 13 år och tror dom är så jävla snygga, fattar inte att de ens kan få nån tjej. Liksom vad är bra med så många snoddar, man får ju blodstopp.. Ja men iaf, jag och julia hade gått runt och stört oss på typ 3 såna där killar. Sen så står dom framför oss i kön på donken, och en av dom ba: "Tycker ni det är kul att glo på våra snoddar?" Jag ba:"Eeh ja?" haha, hade kunnat sagt att man inte kan låta bli för det är ju så fult. Men hann inte reagera.. Sen när dom har gått och satt sig så börjar han ta av snoddarna, herregud! Dom fick visst blodstopp, haha, men konstigt!

pj

Kommentera!  :D

Jag älskar kommentarer!
Postat av: JULIA!

HAHAAHHAHH! Fyfan vad stööörd jag blir på det! xD<333333

2009-09-22 @ 19:45:52
URL: http://juliarytteer.blogg.se/
Postat av: random bloggare

nä va snackar du om ,det e fan det sexigaste som finns ;D

2011-04-03 @ 20:52:55
Postat av: Anonym

olika skor ocklså

2011-10-04 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback