städat

Hejsan, sitter här i lägenheten och har just ätit. Idag hade vi mellstalöpning, sprang 12 km och det var riktigt skönt. Kändes som man kunde springa hur länge som helst, även fast det blev lite fel väg en gång men det gjorde inte så muycket. Så nu har jag klarat en del av Soltorgs klassikern, löpning 1 mil. Nu äre bara simning, skidor och cykel kvar..

Efter skolan gick ja och la mig i sängen och kolla lite tv, de tre vännerna och jerry, haha king ;) Sen lyckades jag somna så sov i typ en timme.. Är helt slut ändå, blir att lägga sig i sängen och kika idol och sen sova ikväll. När jag vaknade fick jag ett litet ryck så städa hela lägenheten och bäddade nytt i sängen så ska bli så skönt att lägga sig sen. Älskar nybäddat :)

Ska se vad jag ska göra nu plugga, eller sitta här vid datan tills idol börjar? Eller just fan, nu måste jag ju diska först.

Vad ska man skriva i bloggen, vad är kul att läsa? :)

/Hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback