tränat - nyduschad och hungrig

Träning var super rolig idag tyckte jag, längtar redan till nästa träning! Nu har jag gjort lite styrketräning, duschat och värmt micromackor, med mycket ost såklart. Om ni inte visste då så älskar jag smält ost, haha! Nu ska jag äta upp mackora och sen ska jag lägga mig.

Lägger upp bilderna från nollningen imorgon istället, för då har jag lite mer tid på mig. Men just nu ligger det några stycken på bilddagboken, hanna-ofc heter jag där.

Imorgon ska vi till Bjusan med nv1:orna och tv1. Typ labba med biologin, leka lekar, laga mat, äta, och så ska vi ju gå också 9 km, tror det blir orientering på vägen dit också. Hoppas man kommer fram.. Men det största problemet hittils är nog att hitta till plättbacken, men Moa verkade veta vart det låg så det löser nog sig! Hoppas på fint väder imorgon då (bara för att jag skrev så nu så lär de väl regna eller nå)..

Börjar fundera på om det inte var så bra att ta med datan (och internet) hit, har ju massa läxor jag ska hinna med haha. Det får jag gör imorgon innan jag kikar på idol.. Nu ska jag äta upp mackorna innan dom blir kalla (men dom verkar redan vara det).

Hare bra
/hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback