trött

Klar med biologirapporten, har egentligen mer läxa att göra men orkar verkligen inte nu. Och inte kan man lägga sig heller, måste diska, packa, duscha osv.. I morgon åker jag hem till dalen efter ettan middag och brännboll, hoppas det blir en bra kväll imorgon! Och att man får träffa älskling hoppas jag, helt sjukt att vi varit tillsammans i 10 månader. Man kommer fortfarande ihåg första pussen, och första gångerna man var.. Vill vara med dig jämt, man längtar verkligen tills nästa fredag redan när man åker ifrån dig på söndagen. Och imorgon är det fredag, underbart!

Men jag ska inte klaga på skolan heller har skit kul och nu börjar man komma in i klassen, känns riktigt bra. Haha, rasterna består väl av bonka bäver som lisa äger på. Haha, men nu har jag inte tid att sitta här med..

Hade varit nice med sovmorgon till halv 1 imorgon som nästan hela klassen har, själv börjar man 10.15 men rätt chill det också :)

puss hej/hanna

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback