YES!

Efter träningen idag kollade jag min mobil och hade fått ett sms från mamma. Ett vanligt sms då tänkte jag.. Men sen när jag klickade på läsa så stod det "Grattis gumman! Vet du att du ska till falun 17-18 oktober". Fy fan va härligt! Man hoppas verkligen varenda gång att man ska komma med men man vågar inte riktigt tro det förens man har sett kallelsen. Så härligt när man läser igenom det och ser sitt namn. Glädje!
    Kom alltså vidare till dalalagslägret, 20 tjejer kvar nu.. Sen är cup kommunal, alltså matcherna. Så nu äre bara att träna tills dess, även fast kvarnsveden slutar träna nu så blire i alla fall lite i skolan och sen egen träning. Det är verkligen det här jag vill, älskar fotboll! Det är så mycket mer än att bra springa efter en boll.

Säg grattis vetja ;)
/hanna



Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

Grattis!! :D Du är braa.

2009-09-30 @ 21:28:22
URL: http://sperssson.blogg.se/
Postat av: Juulie!

Grattis!

2009-10-01 @ 10:33:10
URL: http://juliarytteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback