FREDAG

Äntligen fredag, och jag börjar redan bli skoltrött.. Efter en vecka, det måste vara nå fel? hehe, nej nu vill jag ha sommarlov och det är inte långt kvar nu.. Nu är det bara den tiden man ska chilla i skolan, eller så kanske är det tvärtom.. Det är nu det är asmycket prov, aja vi får se. Än så länge ser det ganska lugnt ut, iaf för att vara natur.

Ikväll ska jag till Sara och Elin i Säter, tillsammans med massa kompisar. Vi ska väl äta och så, sen vet jag inte riktigt vad vi hittar på. Något kul hoppas jag :) Sen blir det att sova över där och så tar jag tåg och buss hem till älvdalen imorgon.. Saknar min älskling, så jävla tråkigt att han inte hittade någon prao i borlänge nästa vecka.. Annars hade jag fått vara med han en hel vecka till, hade varit underbart!

Förresten, nu är det inte långt kvar till jag är 17!! :D

Jag älskar kommentarer!
Postat av: LinnéaLindmark

jaa ellerhur, återträff ju!:) men duu, kommer vi mötas i f17-serien?:D

2010-04-16 @ 20:46:41
URL: http://linnealindmark.devote.se
Postat av: Moa

Hej hänäää

2010-05-09 @ 20:13:43
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback