Ny mobil? ;PpPpPp

Då var det måndag igen då, hoppas veckan går fort och att det snart är fredag igen!! Vill bara ha sommarlov, även fast skolan kan han sina ljusa stunder ibland. Jag och Annika har visst blivit väldigt påverkade av alla grupper på facebook, ni kanske har märkt typ att halva statusfältet består av grupper med såna här smilisar i ";PpPpPpPpP" och så står det något "kul" (ironi) som typ: "Pappa ringer: 'äre bra?' 'ja' och så äre inte det ;PpPpP"
Så jävla dåligt så det nästan börjar bli kul, och nu har jag och annika blivit påverkade av det där så vi kör med det irl istället, haha king ;)



Aja, det var inte det jag skulle skriva om men i alla fall, hehe. Ska nog köpa en ny mobil (eller jag måste..) och vet inte vilken jag ska köpa, funderar på sony ericsson aino.. Om nu någon läser min blogg, vet ni om den är bra eller inte?  Eller vet ni någon annan bra mobil som ni kan tipsa om? :)Synd att man inte är en stor bloggare, då hade man i alla fall fått några svar ;) Räknar med att jag inte kommer få ett enda, haha. Kanske bara från Annika som kommenterar om det jag skrev om lite längre upp, haha! puss på dig :D



Jag älskar kommentarer!
Postat av: hanna

det är inte bra touchen slutar fungera och så damparen typ bara :S :(

2010-04-29 @ 21:00:27

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback