Onsdag

Bara en vecka kvar tills jag blir 17 nu! Inte för att det är den roligaste åldern, men i alla fall, vill ha presenter ;)

Onsdagar känns som en av de slappaste dagarna i veckan (förutom fredag då), kanske är för att jag inte har någon träning när jag kommer hem från skolan. Men tränar ändå 2 gånger den här dagen, fotboll på morgonen och sen har jag gymmat med annika efter skolan. Det var ett tag sen, men jag tror fan jag har blivit i alla fall lite starkare sen vi började gymma. Idag körde vi bara mage och armar, härligt härligt! Jag tränar inte inför beach 2010 utan inför fotbollsäsong 2010 (okej då, kanske lite beach? haha). Jag ska ju bli värsta biffen, eller inte.. Men jag ska bli starkare iaf ;)

När jag kom hem blev det att laga mat, kycklingfilé och nudlar, gott gott. Blir nästan det varje vecka nu sen jag åt det hos annika, det är faktiskt gott, speciellt om man blandar i kokosmjölk och någon thai mix i kycklingen. Haha, där fick ni ett litet matlagnings tips också, coolt! Haha.



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback