skola imorgon

Nu är lovet slut alltså och imorgon börjar skolan, skönt att man var ledig idag i alla fall!

Lovet har spenderats med familjen och glenn, bara tagit det lugnt.. Förutom någon springtur då och lite fotboll. Avslutade lovet med en helg i Örebro hos glenns pappa, kul kul :) Det blev bad, bio, stan och bara chilla! :)

Snart åker jag till Borlänge, träning ikväll (pepp, förutom att man har lite ont i halsen då, men som vanligt så äre inget fel..) och skola imorgon. Sen tror jag faktiskt det blir en ledig helg, innan det är seriepremiär om några veckor! NICE! förresten, nu har jag köpt fotbollsskor också, blev ett par adidas copa.. Har bara använt de en gång än så kan inte bestämma om dom är nå bra än, haha..

Nej, nu ska jag nog ut i solen en stund innan jag ska med bussen.. Snart är all snö borta här, härligt!!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback