fit for fight...

...nästan. :-)

 Nu har jag börjat träna igen och börjar så klart direkt med en tuff träningsvecka, 6 träningar och 2 matcher om allt blir som planerat och jag inte blir sjuk eller inte blir uttagen till match i helgen.
     Det känns helt okej faktiskt, hostan har börjat släppa helt (peppa,peppa), men förkylningen är kvar, fast den är dock bättre :-) det tråkiga är väl att jag börjar känna lite i halsen, men hoppas, hoppas det inte blir allvarligare än så! För i helgen ska vi till umeå, eller ja de som blir uttagna, och spela mot umeå södra och umeå ik! Och jag vill självklart vara frisk fram till dess och säsongen ut.

Hoppas på inga sjukdomar eller skador så jag kan satsa på att komma upp i 40 träningstimmar i den här månaden, det är ju av träningen man blir bättre (och matcherna också då) och jag vill bli bättre! Om jag får önska en sak idag så önskar jag attt jag, och mina kära läsare (kanske tre stycken, hihi), inte blir sjuka den här månaden ;-)

Just ja, nu kom jag på vad jag skulle göra.. Skriva en jobbansökan, wish me good luck :-)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback