Jag bara chillar

Jag har tagit det lugnt nu hela veckan, ätit bra och sovit länge och allt vad man ska göra.. Men jag blir då inte frisk, är fortfarande förkyld. Fast det har ju blivit bättre i alla fall, något positivt! Men vill att det ska försvinna helt för nu är jag väldigt sugen på att få börja träna och hoppas på att kunna göra det imorgon.  För sen när jag blir helt bra då ska jag börja träna som fan, för det är det jag längtar efter! :-)

Har ingen inspiration nu, i alla fall inte lika bra som på engelska idag tillsammans med moa ;-) så ska nog chilla lite till, det är ju alltid skönt!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

ja jävlar ja, vad vi hade fantasi och inspiration! ;-)

2010-08-26 @ 17:41:00
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback