tisdag

Det här är för eran skull Moa och Annika ;-)

Blev en fika på waynes tillsammans med Moa och Annika, efter att vi fått vänta på stadium nästan en halvtimme helt i onödan.. Skulle hämta mina kik-kläder. Aja , det var i alla fall gott med fika, men jävligt dyrt.. Fan mer än jag handlade mat för den här veckan, haha. Men någon gång ska man väl få njuta lite :-) Efter fikat gick jag tillbaks stadium och då gick det lite bättre. Fick hämta mina kläder i alla fall, assnygga!

Nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, king program! Ett av mina favoritprogram sen jag var liten, kul att det har kommit tillbaka :-D Men nu ska jag hänga med lite bättre i programmet, hörs i morgon kanske!
puss


Muffins på waynes


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

HAHA jag skulle precis skriva till dig "KOM IHÅG BLOGGEN" :-)

2010-08-24 @ 21:49:31
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback