tränat

Träningen gick väl helt okej med tanke på min förkyld och det var ju skönt, fast det visar väl sig imorgon när jag vaknar om det blir sämre eller inte, men troligtsvis inte ;-) Det enda som är lite jobbigt är att jag hostar som en gammal kärring, så ska testa hostmedicin och se om det hjälper, hoppas! Körde en kvart på min balansplatta efter träning och har gjort det varje dag den här veckan, visst är jag duktig? Jag fick den i söndags med pappa eftersom jag har problem med mina fötter ibland..

Efter duschen kokade jag ägg till mina rostade mackor och drack oboy, gott det! :)

önskar jag hade haft lite bättre kamera på mobil så hade det kanske blivit lite fler bilder till bloggen.. Och det var jävligt svårt att knäppa egobilder med telefonen utan att lyckas komma åt touchen hela tiden ;-) haha, stort problem! eller inte..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa(din konstanta bloggstalker och kommenterare)

be mig ta kort på dig så kan jag skicka till dig, eller ta kort med din mobil!

2010-08-26 @ 21:06:01
URL: http://moabodin.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback