Annandag jul

Sitter i soffan idag också precis som igår. Har sett Stuart Little och Madicken nyss. Kommer väl inte hända så mycket annat idag heller, har städat undan lite i vardagsrummet eftersom det låg julklappar och kartonger överallt. Sista dagen hos mamma nu sen åker vi till pappa och hoppas vi hinner fira jul där också men blir nog sista dagen med julmat idag i alla fall, tråkigt, det som är såå gott!

Blir nog ingen mellandagsrea i år inte, blir ju helt slut av att städa lite här hemma, orkar nog inte gå i affärer då.. Men nu vill jag bli frisk, men har fått ondare i halsen nu, jävla körtelfeber.. Tur att man bara kan ha det en gång!

Sitter och funderar på om jag ska köpa ett gymkort/spinning/jymakort på friskis och svettis, ska snacka lite med den andra sjuklingen Annika lite ;)

Fick en till new york-tavla i julklapp, som jag ska ha i lägenheten, fint de! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback