Det var körtelfeber..

Var hos doktorn imorse och har fått reda på att det var körtelfeber jag hade, skönt att äntligen hitta felet eftersom jag har haft så jävla ont i halsen.. Men inte lika skönt att jag inte får träna på hela december, jag kommer nog bli jävligt grinig skulle jag tro haha. Sen får jag inte pussa glenn heller ju ifall han bli smittad, för han hade visst inte körtelfeber konstigt nog, han kollade sig också idag. Vet fan inte hur jag ska klara mig? Tjock kommer jag fan bli och har nog redan blivit i helgen så mycket som jag har fikat, nej får nog bli lite promenader istället då, inte så stor risk att man får någon smäll i magen då i alla fall :) det är tydligen det som är det farliga med körtelfeber om man får typ någon tackling i magen eller ramlar eller nå, men får hoppas jag håller mig på benen om jag ska ut och gå :)

Lussecabben är det ikväll så ska väl åka dit snart! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback