Fetto..

Har inte varit utanför dörren på typ 2,5 dag, eller jo, en liten snabbis idag när jag skulle gå ut för att pappa kom och hämta mig, så hann nog inte få så mycket frisk luft..  Nu sitter jag hemma hos pappa, har hunnit städa lite på rummet och sen kollat på tv. Ska fira lite jul här med familjen ikväll så jag och amanda måste gå ner och handla lite som hör till deras julklapp de ska få. Hoppas de blir lite glade i alla fall!

Vi hörs sen, ska lägga in någon bild när jag orkar hämta sladden ;)

HAHAHA, hitta en bild från skolavslutningen i sexan, hahaha!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Julia. R

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! Bilden!?!?!! x)

2010-12-30 @ 23:14:25
URL: http://juliarytteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback