Frukost

Nu har vi äntligen tagit oss upp, lika sent som vanligt.. Ställde klockan på 10 och sen snoozade jag en timme fast jag inte ens var trött, men är ju så jävla svårt att gå upp om man ändå inte har något att göra, då kan man lika gärna ligga kvar.. Hittade en gammal dagbok så skrev väl lite där, kan lova att den är mycket roligare att läsa än min blogg, men lite mer privat kanske, haha. Men nu har äggen kokat klart så hinner inte skriva mer, är hungrig!


Visst var bilden snygg Julia? hahahaha (såg att du kommenterat men orkade inte svara..) Saknar tiderna, vi måste ju ses snart! Är ju bara tjugo minuter mellan oss :) <3

Vi hörs sen, puss!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Julia. R

Jaa! Mena det! Och eftersom jag mer bor i Borlänge nu så är det knappt någon tid alls emellan osss!! ;D

2011-01-05 @ 15:11:22
URL: http://juliarytteer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback